Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Niedziela handlowa. 28 sierpnia otwarte będą wszystkie sklepy i galerie handlowe

W niedzielę 28 sierpnia nie będzie obowiązywał zakaz handlu. Oznacza to, że czynne będę wszystkie sklepy i galerie handlowe. Najbliższa…

Huawei P40 Pro – najlepsze zdjęcia z komórki, jakie widzieliście

Huawei P40 Pro ma opinię najlepszego smartfonu fotograficznego na świecie. Potwierdzeniem tego prymatu jest zwycięstwo w rankingu DxOMark, dotyczącym właśnie…

Naukowcy z USA zauważyli sygnały na odległej planecie. Są pełni nadziei

Astronomowie znaleźli dowód na istnienie pola magnetycznego na skalistej egzoplanecie oddalonej od Ziemi o 12 tysięcy lat świetlnych. To daje…

Czechy. Polacy skupują tani węgiel u sąsiadów. Sprzedawcy są zaskoczeni

U nich tona kosztuje od 20 do 25 tys. koron (3,8 tys. do 4,8 tys. zł – red.), a w…

Premier o podatku od darowizn: Wydałem dyspozycję, żeby niezwłocznie wyjaśnić te kwestie

– Organizacje pomocowe mogą być spokojne, że te rozwiązania w żaden sposób nie wpłyną na ich bardzo ważną aktywność –…

Zakaz TikToka w Polsce? Dzisiaj Rada ds. Cyfryzacji wyda rekomendację

Niewinna rozrywka czy potężne narzędzie do szpiegowania? Kolejne kraje zakazują swoim urzędnikom korzystać z TikToka. Na tej coraz dłuższej liście…