Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Wielka Brytania. Rakieta LauncherOne nie weszła na orbitę. Powodem niepowodzenia „anomalia”

Nie powiodła się próba umieszczenia na orbicie rakiety LauncherOne, która miała umieścić tam małe satelity. To było pierwsze wystrzelenie rakiety…

Bardzo duży wyciek danych. Sprawdź, czy twój login i hasło są bezpieczne

Minister cyfryzacji Janusz Cieszyński przekazał, że uruchomiono nową usługę: Bezpieczne Dane, gdzie można sprawdzić, czy nasze loginy i hasła nie…

Inflacyjne prognozy NBP. Ekspert tonuje nastroje

Inflacja była w mijającym roku odmieniana przez wszystkie przypadki. Póki co wynosi 17,5 proc. Eksperci Narodowego Banku Polskiego przewidują jednak,…

XXXII Forum Ekonomiczne w Karpaczu 2023. Internet Rzeczy – innowacja kształtująca przyszłość biznesu

W miarę jak świat staje się coraz bardziej zglobalizowany i cyfrowy, technologia Internetu Rzeczy (IoT) zdobywa coraz większą popularność jako…

Zadłużone hotele i restauracje. „W kwietniu i maju spodziewamy się gwałtownego przyrostu”

Zaległości branży hotelarstwa, gastronomii i cateringu wzrosły na początku kwietnia do 242 milionów złotych – wynika z danych Krajowego Rejestru…

Zmiany w dostarczaniu poleconych i przesyłek kurierskich. Nowe wytyczne

Poczta Polska wprowadziła nowe wytyczne dotyczące doręczania przesyłek listowych poleconych oraz paczek pocztowych i przesyłek kurierskich. Od środy listy polecone…