Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Nowe w kategorii ""

COLOROFANKA Pracownia Artystyczna

E-biznes

Ręcznie wykonane wyroby zyskują na uznaniu i są coraz bardziej dostrzegane wśród kupujących w sieci. Produkty powstają z bardzo dobrych…
Wczasy odchudzające

Medycyna i zdrowie

Urlop na łonie natury, w pięknym i zacisznym miejscu to marzenie niejednego z nas. Wśród wielu ofert noclegowych warto zwrócić…
Noclegi w pałacu

Restauracje i gastronomia

Oferta noclegowa w borach tucholskich jest bogata w miejsca typu apartamenty czy domki w lesie. Nieoczywistym wyborem zdaje się być…

Aktualności

Korea Południowa: 18-letnia Kim Jung-youn najmłodszą miliarderką w historii

Najmłodszą miliarderką w historii została Kim Jung-youn z Korei Południowej. 18-latka swój majątek zawdzięcza odziedziczonym po zmarłym ojcu udziałom w…

Ukraina. McDonald’s ponowne otworzy swoje restauracje

McDonalds planuje ponowne otwarcie swoich restauracji w Ukrainie – przekazał w czwartek amerykański koncern. Podobnie jak większość zagranicznych przedsiębiorstw McDonalds…

Dzwonią i podają się za pracowników banku. Ostrzeżenie

PKO Bank Polski ostrzega przed telefonami od nieznanych osób, które podają się za pracowników banku. "Powołują się na względy bezpieczeństwa…

Recesja w większości krajów, ale są wyjątki. Prognozy dla światowej gospodarki

Światowa gospodarka przejdzie prawdopodobnie na skutek pandemii najgłębsze załamanie od wielkiego kryzysu z lat 30. XX wieku – wynika z…

Dziesięć programów pomocowych. Przewodnik dla firm w kryzysie

Zmiany w warunkach gwarancji de minimis, Fundusz Gwarancji Płynnościowych, dopłaty do odsetek od kredytów obrotowych. To niektóre z dziesięciu programów…

Oszuści wykorzystują zainteresowanie pandemią. „Czasem od razu wyciągają rękę po pieniądze”

Aż 55 procent Polaków przyznało, że w czasie pandemii otrzymuje więcej fałszywych wiadomości, służących wyłudzeniu ich danych osobowych – wynika…