Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Cenowy koszyk Polsat News. Reporterka sprawdziła, ile podrożały podstawowe produkty

Inflacja spada, ale ceny nadal rosną. Dwa i pół złotego więcej trzeba zapłacić za produkty z koszyka Polsat News w…

Elon Musk chce zmienić logo Twittera. Era ptaszków dobiega końca, zastąpi je „X”

Elon Musk zapowiedział zmianę logo popularnej platformy. Kultowe ptaszki z Twittera mają zostać zastąpione znakiem X. Jeśli dziś wieczorem zostanie…

Poznaliśmy polską cenę Motoroli Moto g24 power. Z pewnością skusi wiele osób!

Motorola od lat szuka swojego miejsca na rynku. Firma jednocześnie tworzy świetne flagowce, innowacyjne, składane smartfony, ale i urządzenia, które…

KNF: 20 milionów złotych kary dla Leszka Czarneckiego. „Naganna postawa”

Leszek Czarnecki nie dochował zobowiązania inwestorskiego – uznała Komisja Nadzoru Finansowego i ukarała bankiera 20 milionami złotych kary. Uznała, że…

Nadchodzą zmiany w ChatGPT. Jak będzie działać model GPT-5?

W trakcie niedawno przeprowadzonej rozmowy przez Billa Gatesa z Samem Altmanem padły ciekawe informacje na temat zmian, jakie pojawią się…

Te pieniądze mogąc stracić ważność. NBP radzi, co z nimi zrobić

Coraz częściej wykorzystujemy płatności bezgotówkowe, jednak pieniądze w formie papierowej nadal nam towarzyszą. Jeśli posiadamy przerwane banknoty czy uszkodzone monety,…